.

.

lunes, 17 de octubre de 2011

VICENTIÑO E AS ÁRBORES DA PAZ

Grazas á música, o bardo Abelardo conseguiu traducir á linguaxe dos humanos os sentimentos dos seres que moran nos bosques, nos ríos e nos mares. Coñecimos a historía dun paxaro que descobre  que nas pólas das árbores aniña a palabra paz, a dun carballo que naceu na bota dun soldado, adun trasno que vai deitando lixo pola mata...
Actividade desenvolvida pola Concellería de NL, a través do Servizo de Normalización Lingüistica do Concello de Vigo. Actividade ofertada e dirixida á poboación infantil dos centros escolares
Click to play this Smilebox slideshow

1 comentarios:

Anónimo dijo...

ENHORABUENA !! Por este blog en el que podemos saborear desde casa un gran despliegue de actividades del ciclo de infantil, todas repletas de creatividad, en las que los alumnos disfrutan aprendiendo.
Esas fiestas tan divertidas y motivadoras sobre los colores de los peques de 3 añitos, son una delicia, mi más expresiva felicitación a los niños y a la vocación y profesionalidad que en ellas se refleja.
Realmente todo lo que está colgado en este nuevo curso me encanta y creo es un verdadero regalo que a través de este blog, quede plasmado un recuerdo inolvidable de esta etapa vivida por los niños de 3,4 y 5 añitos.
Matilde

Publicar un comentario