.

.

sábado, 21 de junio de 2014

LIBRO DOS NOMES, na clase de Casi

Esta é a historia do libro creado polas familias:

Ola familias!
Iniciamos a aventura de construir un libro coa vosa participación.
Chamarémoslle “O LIBRO VIAXEIRO”, xa que  a proposta consiste en que do colexio a casa e de casa ao colexio, vaiamos completándolo entre todos.
O libro viaxeiro terá por título POR QUE ME CHÁMO ASÍ?
No cole estou escomenzando a descubrir meu nome e o de os meus compañeiros e compañeiras, como se escriben, cantas letras teñen, como sonan esas letras, si son longos ou curtos… E xúrdemen unhas preguntas como: Por que me chámo así?, Quen o quenes elixeron meu nome?...
Por iso, decidimos preguntároslo e poder logo contárselo a os nosos compañeiros e compañeiras e ao profe Casi. Si queredes, tamén podedes aproveitar para escribir alguna anécdota divertida, poner alguna o moitas fotos, ou escribir algo sobre as cousas que me gusta facer.
Así, deste xeito, coñecerémonos mellor todos os nenos e nenas da clase.


MOITAS GRAZAS POR AXUDARME A MEDRAR

Click to play this Smilebox slideshow


0 comentarios:

Publicar un comentario